Tallinnan huoneisto

Huoneisto sijaitsee vanhan kaupungin kainalossa Toompean mäen puolella osoitteessa Roosikrantsi 9, 5. krs, huoneisto nro 28. IMG 5433
IMG 6801
Huoneistoon kuuluu autopaikka, joka sijaitsee lukitussa kellarikerroksessa -2. Talon sijainti on erinomainen: kaupungin keskustassa, mutta kuitenkin hiljaisella sivukadulla. Kävelymatkan päässä on vanhan kaupungin kaikki kohteet ja Viru-keskus, josta löytyy kaikkea mahdollista: ruokakauppa, apteekki, erilaisia putiikkeja yms.

Huoneiston pinta-ala on 80 m²: olohuone-avokeittiö, 2 mh (makuutilat 7 henkilölle + vuodesohva), pesuhuone-wc-sauna sekä erillinen wc eteisen yhteydessä. Keittiössä mm. mikrouuni, jääkaappi, kahvinkeitin, leivänpaahdin ja astiasto n. 10 henkilölle. Käytössä on ilmainen wifi-yhteys (100 megaa).

IMG 0792TVML Jäsenhinta on 60 euroa/vrk jaAmmattiliitto AVAn jäsenille 90 euroa/vrk riippumatta henkilömäärästä.

01.02.2019 lähtien vuokra-aika alkaa klo 15 ja päättyy klo 14.30.

Touko-elokuussa otetaan vain TVML:n omien jäsenten varauksia ja muina aikoina TMVL:n omilla jäsenilä on etuoikeus varauksiin.

Muissa tapauksissa vuokrahinnoista on sovittava Esa Annalan kanssa esa.annala@elisanet.fi.                                                                                Huom! Mikäli varaus peruutetaan myöhemmin kuin 5 arkipäivää ennen varattua ajankohtaa, veloitetaan 20 euron peruutusmaksu. Lääkärintodistuksella peruutukset maksutta.

Varauksen yhteydessä tulee ilmoittaa tulo- ja lähtöajat, autotallipaikkatarve (Huom! Auton maksimikorkeus 1,9 m) sekä kännykkänumero, josta varmasti aina tavoittaa. Avaimen toimittamista varten tulee ilmoittaa postiosoite tai avaimen voi noutaa Pasilan virastotalosta. Postin kulkuun on varattava vähintään viikko ennen lähtöpäivää.

Varaaja vastaa myös lähtösiivouksesta eli paikat jätetään asialliseen ja siistiin kuntoon seuraavaa vuokraajaa varten.Siivoamatta jättämisesti peritään 50 euron siivousmaksu. Vuokraajat saavat vielä erillisen tarkemman ohjeen, jossa on maininta avaimista, siivouksesta, huoneiston käytöstä jne.

Tupakointi ja lemmikkieläinten vieminen huoneistoon on ehdottomasti kielletty! Tupakointi on sallittua vain ulkona sille varatulla alueella. Avain tulee palauttaa heti Suomen kamaralle saavuttua!

Varaukset ja tiedustelut tvml.lomapaikat@gmail.com Varausta tehdessäsi ilmoita laskutus-/avaimentoimitus-osoite, sähköpostiosoitteesi sekä puhelinnumero, josta tarvittaessa tavoittaa vapaa-ajalla.

(kiireellisissä tapauksissa soita gsm 050 548 4078/Leena Lehto)

Tallinnan huoneisto

COM_BOOKINGCALENDARFORJOOMLA_NAVIGATION_PREV_LINK COM_BOOKINGCALENDARFORJOOMLA_NAVIGATION_NEXT_LINK
  M T K T P L S