Ruka

060220132079Lomapaikka sijaitsee Ihtinki-järven rannalla, 5 km päässä Rukan rinteiltä ja 18 km päässä Kuusamosta (kuva Hannu S Heinonen).

Huoneistot ovat täysin varusteltuja, 2-kerroksisia, 60-neliöisiä ja niissä on mm. keittiötilat, olohuone, jossa takka ja parveke, makuutilat 6 hengelle ja sauna. Kummassakin huoneistossa on myös astian- ja pyykinpesukoneet, mikro, kahvinkeitin, tv, cd- ja dvd-soitin yms. Katso lisäkuvia

IMG-20181024-WA0010.jpg                                                                                              Huoneisto 1 on allergiahuoneisto ja huoneistoon 2 saa tuoda lemmikkieläimiä. Lomapaikassa on myös vene Ihtinki-järven uimarannassa (matkaa n. 100 m mökin pihasta). Lämpöpistokkeita autoille on 1 kpl/huoneisto.

Vuokraajat saavat vielä erikseen ohjeen, missä on maininta mm. avaimista.

Tarvittaessa voi vuokrata pyyhe- ja lakanapaketteja Mirva Pesosolta nrosta 040 - 752 2938.

Ruka-risteyksessä on mm. S-market, K-kauppa, apteekki, pankkiautomaatti, välinevuokraamoita ja huoltoasema. Jos haluat siirtää postisi Rukalle, niin se noudetaan Rukan risteyksestä.

Varausviikko alkaa lauantaina klo 15.00 ja päättyy lauantaina klo 12.00. Väliaika on varattu huoneiston kuivatusta ja tarkastuskäyntiä varten. Myös yksittäisten vuorokausien vuokraaminen on mahdollista lyhyellä varotusajalla. Huoneisto tulee siivota ennen lähtöä. Mikäli tarkastuskäynnin yhteydessä joudutaan siivoamaan, on vuokraaja velvollinen korvaamaan siitä aiheutuvat kulut.

Tullivirkamiesliiton eläkeläisjäsenille myönnetään 20 % alennus sesonkiviikkojen ulkopuolisten viikkojen hinnoista. Kaikista varauksista peritään ennakkoon 50 euron varausmaksu ja samalla lähetetään koko viikon lasku varaajan ilmoittamaan sähköpostiosoitteeseen. Mikäli varaus perutaan alle 2 viikkoa ennen varauksen alkamista, peruutusmaksuna pidätetään 50 euron varausmaksu. Lääkärintodistuksella peruutukset maksutta.

Hinnat 2018

Huoneistot 1 ja 2 jäsenhinta  € Ammattiliitto AVA ry:n jäsenet € Muut €

normaaliviikot 150 300 400
sesonkiviikot(viikot 8-17, 52 ja 1/2019) 300 400 600
ruskaviikot(viikot 36-37) 220 350 450

Vuorokausihinta on viikkohinta jaettuna seitsemällä. Laskutus tapahtuu yöpymisten lukumäärän perusteella.

Varaukset ja tiedustelut tvml.lomapaikat@gmail.com

(kiireellisissä tapauksissa soita gsm 050 548 4078/Leena Lehto)

Lisätietoa ja kuvia myös osoitteissa www.kuusamowild.fi, www.ruka.fi ja www.kuusamo.fi

Ruka 1 varaustilanne