Liittohallituksen kokous 1.10.2020 - Tiedote 27/2020

Tullivirkamiesliiton liittokokouksen paikka siirretty

Koronatilanteen vuoksi on Tullivirkamiesliiton liittokokouksen paikka vaihdettu. Liittokokous pidetään 25.11.2020 Sokos Hotel Triplassa Pasilassa. Liittokokousedustajille ja liiton hallituksen jäsenille tarjotaan mahdollisuus osallistua etäyhteydellä kokoukseen.

Palkkatyöryhmä

Läpivalaisutehtäviin vaativuustasolle 9 on lisätty tehtäväluetteloon läpivalaisuyksikön pääkäyttäjän tehtäväkuvaus. Lisätty lause: ”Tehtävään kuuluvat em. tullirikosten paljastaminen ja ehkäiseminen läpivalaisun avulla sekä tullivalvontatehtävät”. Maininta löytyy myös muista läpivalaisutehtävistä.

Palkkatyöryhmän kokouksessa tarkasteltiin vuonna 2018 Tulliin tulleiden henkilöiden henkilökohtaisen osan kehitystä 28.9.2020 mennessä. Henkipisteiden kehityksessä oli merkittävää vaihtelevuutta. Tarkastelua jatketaan 14.10.2020 pidettävässä palkkatyöryhmän kokouksessa.

Tallinna

Tallinnassa liiton huoneiston lähistöllä katutyöt edelleen jatkuvat. Kulku Roosikrantsi-kadulle, joka on liiton huoneiston vieressä, tapahtuu Vapauden aukion (Vabaduse Väljak) puolelta.

Hissikortit

Rukan ja Ylläksen lomamökkeihin on hankittu kuhunkin huoneiston 4 kpl blankkoja hissikortteja.

Korteille jokainen voi ladata tarvitsemansa määrän arvoa tai laskuja. Kortit tulee käytön jälkeen palauttaa niiden säilytyspaikkaan seuraavia lomailijoita varten.

Liittohallituksen kevätseminaari

Liittohallituksen kevätseminaari Viking Linella on varattu 7.-9.4.2021. Seminaarin pitäminen laivalla edellyttää koronatilanteen rauhoittumista. Viime kevään seminaari pidettiin etäkokouksena.

Tiedustelut

Puheenjohtaja Jari Nieminen jariolavi.nieminen@gmail.com tai gsm 040 332 6739

Lomatuet vuodelle 2021 haettavana - Tiedote 26/2020

Tullivirkamiesliiton jäsenet voivat hakea vuodelle 2021 lomatukea, jota myönnetään jäsenten lomanvieton majoitus- ja matkakustannuksiin heidän itsensä valitsemissa lomakohteissa kotimaassa. Lomatukea myönnettäessä otetaan huomioon mm. lomalle osallistuvien lukumäärä, taloudelliset, terveydelliset yms. perusteet. Lomatukea ei myönnetä peräkkäisinä vuosina.

Lomatuki maksetaan loman jälkeen ja sitä varten liitolle on toimitettava selvitys majoitus- ja matkakustannuksista. Lomatuki maksetaan vain todellisten kustannusten mukaan, vaikka myönnetty tuki olisi suurempikin.

Täytä hakemuslomake viimeistään 30.11.2020.

Lomatukien saajat ja tuen määrät päätetään liittohallituksen kokouksessa 17.12.2020.

Uusi jäsenetu Wasaline - Tiedote 25/2020

Uusi jäsenetu

Wasaline tarjoaa liiton jäsenille henkilölipun listahinnasta -10% alennuksen. Alennus koskee reittimatkoja.

Matka varataan varustamon nettisivuilta osoitteesta www.wasaline.com koodilla TVML.

Matka maksetaan heti, varaus astuu voimaan vasta suoritetun maksun jälkeen. Peruutukset varustamon julkaisemien peruutusehtojen mukaisesti ja kuljetukset varustamon yleisten kuljetusehtojen mukaisesti.

Etu koskee ainoastaan ennakkoon varattuja matkoja. Varaamattomat matkat veloitetaan voimassaolevan hinnaston mukaan. Satamassa lähtöselvityksen yhteydessä on valmistauduttava esittämään liiton jäsenkortti. Jos jäsenkorttisi on kadoksissa, ota yhteyttä liiton sihteeriin.

HUOMAA:
Varausta tehdessä tulee ensin täyttää kaikki tiedot normaalisti. Sivulla kuusi koodi TVML täytetään kampanjakoodiruutuun isoilla kirjaimilla ja sen jälkeen painetaan päivitä hinta. Hinta päivittyy alennuksella.

Sihteeri Liisa Kangassalo gsm 040 332 2101 liisa.kangassalo@tulli.fi